Spletna strategija

Razvijanje poslovnih strategij je za podjetje bistvenega pomena in podrobna spletna strategija velja za pomemben steber, ki lahko drastično spremeni prodajne rezultate, seveda na bolje. Kakor so tradicionalne poslovne razvojne strategije analitično pripravljeni procesi za povečanje prepoznavnosti in prodaje, tako je tudi spletna strategija uporabna za iste cilje. S to razliko, da lahko na ta način hitro in natančno ustvarimo načrtovane učinke.
Prisotnost na spletu je ključnega pomena, če vodite veliko multinacionalko, ali pa lokalno dejavnost. Vsako podjetje nudi izdelke ali storitve, ki jih želi predstaviti bodočim kupcem, in ustrezna digitalna strategija podjetja pospeši in uspešno izvede ta proces. Uspešna strategija spletnega nastopa zajema postopke in aktivnosti, ki daleč presegajo osnovne spletne rešitve, kot so domena, spletna stran ali spletna trgovina.
Vaša spletna stran tukaj nastopi kot nekakšno sidrišče, s katerega poteka celotno komuniciranje na spletu, to je vse marketinške aktivnosti povezane z vašo blagovno znamko in kot zbirališče podatkov o pretekli učinkovitosti marketinških aktivnosti. In ravno ti podatki nam pomagajo razumeti, katere procese je treba izboljšati ali pa nam izkažejo, da naše strategije delujejo in lahko celoten proces uspešno ponovimo.
parallax background

Kaj je spletna strategija?

Spletna strategija v osnovi pomeni kombinirano uporabo različnih spletnih orodij in procesov za doseganje trženjskih ciljev podjetja. Široko zastavljena marketinška strategija sinergijsko aktivira vse procese skozi različna časovna obdobja. Poglejmo sedem temeljnih elementov za uspešno izvedbo spletne strategije.

Oglaševanje na socialnih omrežjih- (SMM-Social Media Marketing)

Z oglaševanjem in povezovanjem z uporabniki socialnih medijev vzpostavimo močne, dolgotrajne vezi s ciljno skupino. Uporabimo tudi orodja vsebinskega in digitalnega marketinga. Če izberemo pravo podjetje kot partnerja na tem področju, bo naša blagovna znamka kmalu “aktivna” na vseh večjih socialnih omrežjih, kar pomeni veliko obiskovalcev, deljenj, všečkov in prodajnih sledi (Leads, oziroma osebe, ki so pokazale kakršenkoli interes za našo blagovno znamko). Po vseh teh dejavnostih se pojavi tudi sekundarni učinek, večkrat neotipljiv, a izredno pomemben. Naše objave skupaj z našo spletno stran namreč povzročijo višje uvrstitve v iskalnikih (SEO optimizacija), kar pomen večjo vidnost na svetovnem spletu in torej spet več obiskovalcev - potencialnih kupcev.

Vsebinski marketing (CM-Content Marketing)

S kreiranjem in objavljanjem kakovostnih vsebin bomo pridobili zveste sledilce, ki se bodo počasi, ampak trajno navezali na prisotnost naše blagovne znamke. Vsebinski marketing je strategija neomejenih možnosti, ki bo podjetju dolgoročno prinašala koristi. Prave vsebine objavljene na vaši stroki relevantnih mestih, bodo vedno imele bralce in gledalce.

SEO Optimizacija (Search Engine Optimization)

To je v bistvu zelo zahteven proces, ki pa povrne ves vloženi trud, ko vaša blagovna znamka postane “avtoriteta” med podobnimi v dejavnosti in vam skorajda samodejno prinaša zveste sledilce in veliko prepoznavnost. Da pa vaše objave in spletna stran postanejo spletnim iskalnikom “všeč” in jih ti uvrstijo visoko med iskane rezultate, je treba izpolniti določene zahteve. Vsekakor je tudi za uspešno optimizacijo SEO potrebno znanje, čas in redno spremljanje sprememb na področju, zato se je pri tem postopku boljše zanesti na podjetje s tradicijo pri izvajanju spletnih rešitev.

Oglaševanje plačano po kliku (PPC Advertising-Paid Per Click Advertising)

Tovrstno oglaševanje se največkrat izvaja s pomočjo Google AdWords ali Bing AdCenter platform. Enostavno povedano, na eni ali obeh platformah ustvarimo oglaševalski račun ter oblikujemo in optimiziramo oglas za splet. Tukaj pa se postopek ne konča, saj oglas upravljamo vseskozi, ga spreminjamo in prilagajamo s pomočjo analize preteklih rezultatov. Res je, da ustvarimo oglas, plačamo oglaševanje, vendar to nikakor ni set-and-forget sistem. Šele stalno delo na procesu bo prineslo načrtovane rezultate spletnega oglaševanja. Res pa je, da s PPC oglaševanjem lahko hitro zapolnimo prazne kapacitete ob periodičnih upadih organskega prometa.

Optimizacija konverzij (CRO-Conversion Rate Optimization)

S to metodo v bistvu svoje naključne obiskovalce popeljemo k aktivnejšemu uporabljanju naših vsebin. Za višjo učinkovitost spretno uporabimo analitična orodja in pretekle informacije. CRO je kompleksen proces, ki zopet kombinira različne elemente, ki se postopno izvajajo glede na marketinški načrt podjetja.

Upravljanje splošnega ugleda blagovne znamke (Reputation Management)

Marketinška strategija podjetja mora konstantno zagotavljati neoporečno podobo in visok ugled podjetja. Pozitivnost, zanesljivost in poštenost kot temeljne vrednote morajo biti jasne smernice trženjske strategije. V spletnem prostoru to utrjujemo z objavljanjem pozitivnih izkušenj uporabnikov na zaupanja vrednih in močno obiskanih platformah kot so Google+, Yelp, Facebook in Foursquare.

Mobilnim napravam prijazna vsebina (Mobile Friendly)

Ne smemo pozabiti na današnji hitri življenjski slog. Danes lahko uporabnik “naleti” na vaše vsebine praktično povsod, recimo med čakanjem na blagajni, pri zdravniku ali pa na vožnji z vlakom. Velikokrat se vsebine pripravljajo na računalnikih, in kaj hitro se lahko zgodi, da jih pozabimo prilagoditi za različne operacijske sisteme. Vsebina ne bo ista, lahko manjkajo pomembni deli, poleg tega pa, ko vsebino mobilno optimiziramo, lahko vključimo dodatne elemente, kot so QR Kode, digitalni marketing, tekstovni (SMS) marketing, Messenger marketing in še mnogo vrst oglaševanja preko aplikacij.

Zgoraj našteti procesi so ključnega pomena za uspešno spletno oglaševanje, a ne edini. Recimo, oglaševalska strategija spletne trgovine bo bolj uspešna, če podamo drugačne vsebine na drugačnih mestih. Res pa je, da navkljub neštetim predvidevanjem, včasih dobimo ugodne rezultate čisto drugje, kot smo jih pričakovali.

Prednosti spletne strategije?

  • Vaše podjetje bo pridobilo široko ciljno skupino, in to skupino, katero se aktivno zanima za vaše izdelke ali storitve. To se ne zgodi čez noč, je pa trajnostno in ima dosti več potenciala kot tradicionalno oglaševanje.
  • Dostopnost. Izredno pomembno je, da z vami stranke lahko komunicirajo preko spletne strani, Facebooka ali elektronske pošte. Da ste strankam dostopni za vprašanja in reševanje težav v vezi z izdelki, spodbudi čisto drugačne odnose. Zato je treba imeti dobro vidne in redno posodobljene komunikacijske podatke.
  • Vzpostavi se močna stopnja zaupanja, saj bo potencialni kupec gotovo vsaj preletel vaše vsebine.
  • Sčasoma proces postane povsem organski, kar pomeni, da so vaše vsebine postale “utečeno kolesje”, in plačljivo oglaševanje skoraj ni več potrebno.
  • Grajenje blagovne znamke (Brand Building) je v bistvu vsota vaših prizadevanj, vaše zgodbe oziroma zgodbe podjetja ter poslanstva, ki rezultira kot občutek domačnosti pri vsakomer, ki se sreča z vašo blagovno znamko, čeprav le bežno.

Zakaj se odločiti za nas?

Razumeti moramo, da je spletna strategija kot utečen urni mehanizem, ki za uspešno delovanje zahteva natančno usklajenost vseh gibljivih delov. Naše podjetje vas bo spremljalo celotno pot, od priprave spletnih strani, priprave digitalne strategije do ključnih marketinških aktivnosti in analiz. Naši strokovnjaki bodo pripravili ustrezne vsebine, nato bomo skupaj izbrali oglaševalske kanale glede na spletne navade vaših potencialnih kupcev. Ker nam vaš uspeh ogromno pomeni, bomo celoten proces izvedli profesionalno in upoštevajoč napredne smernice spletnega marketinga. Naše prizadevanje se tukaj ne konča, pregledamo tudi rezultate in če je potrebno postopek popravimo in prilagodimo. Vaši rezultati so pomembni tudi nam, in poskrbeli bomo, da boste prav vi naša naslednja zadovoljna stranka!