Optimizacija Spletnih Strani
Prisotnost na spletu je dandanes ključnega pomena za podjetja in tudi manjše podjetnike ter ponudnike storitev, ki pa je mnogokrat spregledana zaradi pomanjkanja časa ali znanja. Vendarle je pomembno izpostaviti svojo znamko, izdelek ali storitev tam, kjer so potencialne stranke. Optimizacija spletnih strani za SEO omogoča vidnost spletne strani v spletnih iskalnikih, kar pomeni obiskanost strani, širšo prepoznavo in seveda stranke za vaš posel.

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Pri tem si pomagamo z naslednjim procesom:
- Tehnična analiza spletne strani, kar pomeni optimizacijo vsega, kar se dogaja »za kulisami«
- Analiza vaše konkurence oziroma podobnih spletnih straneh v vaši dejavnosti.
- Izbor ciljnih ključnih besed je eden najpomembnejših procesov pri optimizaciji spletne strani, nemalokrat zanemarjen. Za doseganje visokih uvrstitev spletne strani v brskalnikih je zelo pomembna relevantna vsebina obogatena s ciljnimi ključnimi vsebinami.
- On-Site optimizacija je vse, kar zajema zunanje aspekte vaše spletne strani kot recimo domena, vsebine, povezave in preusmeritve.
- Off-Site optimizacija je bolj kompleksna in zahteva tehnično poznavanje delovanja iskalnikov in sprotno spremljanje posodobitev.
Lastniki spletnih strani se čedalje bolj zavedajo pomembnosti in učinkovitosti organskih zadetkov v kontrastu s plačanim oglaševanjem. Naravno pridobljeni obiskovalci strani namreč izkažejo pristen interes in postanejo stranke, nemalokrat in tu je ključna uporaba SEO optimizacije.
Poleg obiskovalcev strani in njihove izkušnje, pa je treba upoštevati tudi Google. Tukaj govorimo na splošno o Googlu, ker ga uporablja 70 % spletnih uporabnikov, velja pa za vse spletne iskalnike.
Google namreč po svojih parametrih indeksira vašo spletno stran z namenom raziskovanja uporabniške izkušnje. Dober ponudnik optimizacije je na tekočem z Googlovimi spremembami in bo poskrbel, da bo vaše spletno mesto Googlu “všeč”, kar avtomatsko pomeni višjo uvrstitev med iskanimi rezultati. SEO (ang.: Search Engine Optimization) je v bistvu uvrstitev spletnega mesta na višje pozicije v spletnih iskalnikih. Visoka uvrstitev v iskalnikih pa doseže več obiskovalcev, kar je tudi ciljna naloga spletne strani.
Google namreč po svojih parametrih indeksira vašo spletno stran z namenom raziskovanja uporabniške izkušnje. Dober ponudnik optimizacije je na tekočem z Googlovimi spremembami in bo poskrbel, da bo vaše spletno mesto Googlu “všeč”, kar avtomatsko pomeni višjo uvrstitev med iskanimi rezultati. SEO (ang.: Search Engine Optimization) je v bistvu uvrstitev spletnega mesta na višje pozicije v spletnih iskalnikih. Visoka uvrstitev v iskalnikih pa doseže več obiskovalcev, kar je tudi ciljna naloga spletne strani.

Prednosti Optimizacije Spletnih Strani za vaše podjetje

Prednosti SEO za vaš posel so mnogovrstne in dragocene. Poglejmo nekaj najbolj pomembnih ugodnih učinkov spletne optimizacije.
Primarni in najbolj kakovosten vir prometa na spletni strani so organski rezultati, to je neplačan promet kot posledica visoke uvrstitve strani v brskalniku. Pomeni pa tudi potencialne stranke za vašo dejavnost, ki so že skoraj odločene za nakup.
Uporabniku prijazna spletna stran vzbuja zaupanje in kredibilnost med strankami in konkurenco. Moramo se zavedati, da današnje stranke pred nakupom raziskujejo po spletu, zato je pomembno, da je stran vidna med rezultati iskanja in vizualno prijetna. Visoko kakovostna SEO optimizacija vaše spletne strani bo služila kot vzvod za nove poslovne priložnosti in dodala vaši poslovni znamki poseben sijaj. Dobra optimizacija vam bo omogočila tudi natančen vpogled v zgodovino obiskovanja in obiskovalcev strani, kar je lahko zelo uporabno izhodišče za načrtovanje nadaljnje prodajno reklamne strategije. Spletno optimizirano mesto se lahko uspešno poveže s socialnimi mediji ter drugimi vsebinami in tako pripomore k še večji prepoznavnosti vašega podjetja. SEO prepozna in obdela iskalne navade uporabnika, obenem pa vam nudi vpogled v trenutne trende na trgu.
Uporabniku prijazna spletna stran vzbuja zaupanje in kredibilnost med strankami in konkurenco. Moramo se zavedati, da današnje stranke pred nakupom raziskujejo po spletu, zato je pomembno, da je stran vidna med rezultati iskanja in vizualno prijetna. Visoko kakovostna SEO optimizacija vaše spletne strani bo služila kot vzvod za nove poslovne priložnosti in dodala vaši poslovni znamki poseben sijaj. Dobra optimizacija vam bo omogočila tudi natančen vpogled v zgodovino obiskovanja in obiskovalcev strani, kar je lahko zelo uporabno izhodišče za načrtovanje nadaljnje prodajno reklamne strategije. Spletno optimizirano mesto se lahko uspešno poveže s socialnimi mediji ter drugimi vsebinami in tako pripomore k še večji prepoznavnosti vašega podjetja. SEO prepozna in obdela iskalne navade uporabnika, obenem pa vam nudi vpogled v trenutne trende na trgu.
Kako poteka optimizacija spletnih strani?
Bistvo optimizacije je povečanje vidljivosti vašega spletišča med rezultati v spletnem iskalniku. Zato pa moramo upoštevati 3 ključne dejavnike:- Kakšne vsebine obiskovalci želijo ali potrebujejo?
- Kako delujejo spletni iskalniki?
- Kako pravilno optimiziramo in oglašujemo spletno stran?
