Optimizacija Spletnih Strani

Prisotnost na spletu je dandanes ključnega pomena za podjetja in tudi manjše podjetnike ter ponudnike storitev, ki pa je mnogokrat spregledana zaradi pomanjkanja časa ali znanja. Vendarle je pomembno izpostaviti svojo znamko, izdelek ali storitev tam, kjer so potencialne stranke. Optimizacija spletnih strani za SEO omogoča vidnost spletne strani v spletnih iskalnikih, kar pomeni obiskanost strani, širšo prepoznavo in seveda stranke za vaš posel.
parallax background

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Pri tem si pomagamo z naslednjim procesom:

  1. Tehnična analiza spletne strani, kar pomeni optimizacijo vsega, kar se dogaja »za kulisami«
  2. Analiza vaše konkurence oziroma podobnih spletnih straneh v vaši dejavnosti.
  3. Izbor ciljnih ključnih besed je eden najpomembnejših procesov pri optimizaciji spletne strani, nemalokrat zanemarjen. Za doseganje visokih uvrstitev spletne strani v brskalnikih je zelo pomembna relevantna vsebina obogatena s ciljnimi ključnimi vsebinami.
  4. On-Site optimizacija je vse, kar zajema zunanje aspekte vaše spletne strani kot recimo domena, vsebine, povezave in preusmeritve.
  5. Off-Site optimizacija je bolj kompleksna in zahteva tehnično poznavanje delovanja iskalnikov in sprotno spremljanje posodobitev.
Lastniki spletnih strani se čedalje bolj zavedajo pomembnosti in učinkovitosti organskih zadetkov v kontrastu s plačanim oglaševanjem. Naravno pridobljeni obiskovalci strani namreč izkažejo pristen interes in postanejo stranke, nemalokrat in tu je ključna uporaba SEO optimizacije. Poleg obiskovalcev strani in njihove izkušnje, pa je treba upoštevati tudi Google. Tukaj govorimo na splošno o Googlu, ker ga uporablja 70 % spletnih uporabnikov, velja pa za vse spletne iskalnike.

Google namreč po svojih parametrih indeksira vašo spletno stran z namenom raziskovanja uporabniške izkušnje. Dober ponudnik optimizacije je na tekočem z Googlovimi spremembami in bo poskrbel, da bo vaše spletno mesto Googlu “všeč”, kar avtomatsko pomeni višjo uvrstitev med iskanimi rezultati. SEO (ang.: Search Engine Optimization) je v bistvu uvrstitev spletnega mesta na višje pozicije v spletnih iskalnikih. Visoka uvrstitev v iskalnikih pa doseže več obiskovalcev, kar je tudi ciljna naloga spletne strani.

Prednosti Optimizacije Spletnih Strani za vaše podjetje

Prednosti SEO za vaš posel so mnogovrstne in dragocene. Poglejmo nekaj najbolj pomembnih ugodnih učinkov spletne optimizacije. Primarni in najbolj kakovosten vir prometa na spletni strani so organski rezultati, to je neplačan promet kot posledica visoke uvrstitve strani v brskalniku. Pomeni pa tudi potencialne stranke za vašo dejavnost, ki so že skoraj odločene za nakup.

Uporabniku prijazna spletna stran vzbuja zaupanje in kredibilnost med strankami in konkurenco. Moramo se zavedati, da današnje stranke pred nakupom raziskujejo po spletu, zato je pomembno, da je stran vidna med rezultati iskanja in vizualno prijetna. Visoko kakovostna SEO optimizacija vaše spletne strani bo služila kot vzvod za nove poslovne priložnosti in dodala vaši poslovni znamki poseben sijaj. Dobra optimizacija vam bo omogočila tudi natančen vpogled v zgodovino obiskovanja in obiskovalcev strani, kar je lahko zelo uporabno izhodišče za načrtovanje nadaljnje prodajno reklamne strategije. Spletno optimizirano mesto se lahko uspešno poveže s socialnimi mediji ter drugimi vsebinami in tako pripomore k še večji prepoznavnosti vašega podjetja. SEO prepozna in obdela iskalne navade uporabnika, obenem pa vam nudi vpogled v trenutne trende na trgu.

Kako poteka optimizacija spletnih strani?

Bistvo optimizacije je povečanje vidljivosti vašega spletišča med rezultati v spletnem iskalniku. Zato pa moramo upoštevati 3 ključne dejavnike:

  • Kakšne vsebine obiskovalci želijo ali potrebujejo?
  • Kako delujejo spletni iskalniki?
  • Kako pravilno optimiziramo in oglašujemo spletno stran?

Zbrane informacije olajšajo proces optimizacije, ki poteka z uporabo naslednjih področij:

1. On-Site Optimizacija

Ravno na spletni strani se nahajajo nekateri najbolj pomembni dejavniki, ki pripomorejo k uvrstitvi med višje rezultate v iskalniku. Sem spadajo vsebina in ključne besede, domena, naslovi, kazala, interne povezave (med stranmi na določenem spletnem mestu) in uporaba različnih sort in velikosti pisav. Še en pomemben dejavnik, ki ga je potrebno upoštevati je življenjski stil današnjega spletnega uporabnika, ki večinoma išče informacije “on-the-go” in zagotoviti, da je naša stran enakovredno uporabna za različne operacijske sisteme in da se hitro ter celostno odpira tudi na mobilnih telefonih in tablicah.
 

3. Off-Site Optimizacija

Je dejansko gradnja povratnih povezav iz avtoritativnih spletnih mest, bolj poznana kot Back Linking. Več povratnih povezav z velikih spletnih strani na vašo stran pomeni višanje avtoritete vaše strani in zato višjo uvrstitev med rezultati spletnega iskalnika. To pa zna biti zahtevna naloga, saj vključuje objavljanje vaše povezave na priljubljenih blogih, forumih in velikih spletnih straneh, ki pa temu dostikrat niso naklonjene. Pomembno je, da izberete podjetje za SEO optimizacijo, ki bo to delo opravilo uspešno, vendar na etičen in kvaliteten način.

2. Vsebina in spletni marketing

Vsebina, oziroma besedila na vaših straneh, je pomembna tako za obiskovalce kot tudi za spletne iskalnike. Več zanimive vsebine pomeni več obiskovalcev to pa se izrazi skozi uvrstitev vaše strani med najvišje rezultate iskanja. Kvalitetna vsebina so lahko dnevniške objave (blog posts), video material, podkasti, infografike, različna darila kot na primer pdf knjige, tečaji in specializirani članki iz vaše niše. Kakovostna vsebina bo ugodila zahtevam spletnih iskalnikov, obenem pa je uporabna tudi za objave v socialnih medijih in morebitne kasnejše objave v obliki pdf ali knjige.
 

4. Spremljanje rezultatov

Napredovanje SEO optimizacije je možno spremljati z različnimi orodji in ti rezultati nam dajo obširen vpogled v preteklo dogajanje in odlične smernice za naprej, ki jih bo izkušeno podjetje za spletno optimizacijo znalo koristno uporabiti v dobrobit vaše spletne strani. Še nekaj pomembnih dejstev pri iskanju primernih ključnih besed. Vsa orodja za iskanje ključnih besed niso enako kvalitetna in tukaj lahko izgubite veliko dragocenega časa z delovanjem v napačno smer. Ne išče se ena sama beseda, ampak najbolj relevantne fraze in sopomenke, ki ustrezajo vaši dejavnosti. Ni priporočljivo pretiravati s ponavljanjem ključnih besed, saj spletni iskalniki to prepoznajo in zavračajo.