Analiza spletne strani in e-trgovine
Vaše spletne strani in e-trgovine analiziramo za prepoznavanje napak in izboljšanje učinkovitosti. Poslabšanje uspešnosti spletišča glede vidnosti na spletnih iskalnikih in posledično upad obiskov ima lahko več vzrokov: počasno nalaganje, slaba odzivnost, zastarelost vsebine, nezmožnost ustreznih odgovorov na potrebe uporabnikov, slaba uporabnost...itd.V teh primerih je priporočljivo opraviti poglobljeno analizo, da bi ugotovili razloge, ki so privedli do pojava in ga čimprej odpraviti. Pogosto se pri preverjanju pojavijo kritične težave, ki lahko povzročijo težave z indeksiranjem in posledično ogrozijo naravno postavitev spletne strani na spletnih iskalnikih (v korist neposrednih konkurentov).


Poglejmo nekaj dejavnikov, ki jih analiziramo:

Hitrost nalaganja
Hitrost spletne strani je v današnjih časih morda še bolj pomemben dejavnik razvrščanja ki, če je dobro optimiziran, daje prednost izboljšanju položaja samega spletne strani znotraj serp - iskalnika. In pomeni več prepoznavnosti in posledično več prodaje.Če iskalnik Google ugotovi, da se vaše strani počasi nalagajo, se tega lahko zaveda le in temu parametru pripiše nizek rezultat, kar bo pomenilo, da boste neviden.
Tehnične napake
Ko v Google iskalnik vnesemo določeno ključno besedo, se prikažejo najbolj relevantni rezultati. Večkrat je nekaj zgornjih rezultatov označenih kot oglas. In to so plačani oglasi, ki uporabljajo isto ključno besedo, kot je ta, ki smo jo vnesli v iskalnik. Ko se iskana ključna beseda in ostali parametri (na primer lokacija) ujamejo s parametri plačanega oglasa Google sproži aktivacijo in prikaže oglas med iskanimi rezultati.Določene raziskave potrjujejo, da Google prikazno omrežje (GDN-Google Display Network) doseže 90% vseh uporabnikov interneta in vsebuje več kot 2 milijona spletnih strani. V prikazno omrežje namreč spadajo tudi Google Finance, Gmail, Blogger, YouTube ter različne druge spletne strani in mobilne aplikacije, ki so Googlovi partnerji. Prikazno omrežje deluje drugače kot iskalno omrežje, saj prednostno daje pomembnost vaši znamki oziroma izdelku ali storitvi. Obenem tudi ujame potencialnega kupca že pri prvih poizvedbah in mu ponudi relevantne oglase, ki smo jim mi določili parametre glede na rezultat, ki ga želimo.



Napačna ali manjkajoča XML Mapa
Na vsaki spletni strani je (ali vsaj mora biti) vse povezave na spletni strani, ki omogoča pravilno indeksiranje same spletne strani na internetu (olajša nalogo skeniranja in arhiviranja spletnih strani v Googlovega robota).Varnost spletne strani
Prehod s trenutnega protokola "http" na protokol "https" (z aktiviranjem varnostnega certifikata SSL na strežniku, ki gostuje spletno mesto) omogoča povezavo med istim spletnim mestom in tistimi, ki ga obiščejo.Google že nekaj časa ve, da - za zaščito končnih uporabnikov in motiviranju tistih, ki objavljajo njihovo spletno vsebino v zvezi z obdelavo podatkov - meni, da je uporaba tega protokola temeljnega pomena. V svoj brskalnik je zato dodal informacije, ki so tako pomembne kot odvračilne za uporabnika, ki potrebuje dostop do spletnega mesta, ki še vedno uporablja stari protokol http: "POVEZAVA NI VARANA".
Očitno je, da lahko to sporočilo prestraši tiste, ki brskajo, kar povzroči opustitev spletnega mesta in je v korist konkurenta, ki pa ima vse po predpisih oziroma tako kot prav stric Google. Stric Google ceni varno okolje kot tudi spletno mesto, ki deluje po njihovih predpisih.
Prehod na protokol "https" je nujno potreben za spletne strani, ki imajo izmenjavo podatkov, plačilne sisteme, administracije,…itd.


Dizajn
42% ljudi se odloči, da ne bo kupovalo na slabo zasnovano in vzdrževanem spletno stran. Spletno oblikovanje pravzaprav vpliva na zaznavanje blagovne znamke, ki se lahko zdi profesionalna ali manjkajoča. Spletno mesto s staro ali neobdelano grafiko oddaljuje zaupanje potencialnih strank: Zakaj bi denar in svoj čas porabil za blagovno znamko, ki ne skrbi za svojo spletno prisotnost? Kako stranka lahko zaupa, da se podjetje v realnem svetu pravilno in profesionalno vede do njihovih kupcev? Zavedati se moramo, da je spletna stran je ogledalo podjetja.Potencialni kupec pred spletno stranjo s staro grafiko je v popolnoma enakem položaju kot oseba, ki v trgovino vstopi z najboljšimi nameni nakupa in se nato znajde pred zdolgočasenim prodajalcem, ki ne da nasvetov in se mami na vaša vprašanja.

UI Dizajn
Spletna mesta niso enaka, številna so po videzu zelo prijetna, vendar ponujajo malo intuitivne navigacije in gostiteljske vsebine, ki jih je težko najti. Druga pa so zelo preprosta za uporabo in nudijo prijeten uporabniški vmesnik, ki vam omogoča hitro in preprosto iskanje vsebine, ki jo iščete. V tem primeru je bila spletna stran razvita z namenom UI Dizajna.Vsi uporabniki cenijo funkcionalna spletna mesta in jih ne zapuščajo. Dober dizajn uporabniškega vmesnika ima pozitivne učinke na uporabniško izkušnjo, torej na obseg prometa, in porabljen čas na spletnem mestu, in dejavnike, ki bolj ali manj neposredno vplivajo na število konverzij in postavitve v iskalnikih.


UX Dizajn
V spletnem svetu je torej uporabniška izkušnja izraz, ki vključuje zaznavanje, reakcij in čustev, ki jih doživi uporabnik, ki se z spletno stranjo poveže preko katere koli naprave; ta načela bi se morala preoblikovati v oblikovanje spletnih mest, ki so enostavna za uporabo, estetsko prijetna, predvsem pa praktična, in zadovoljiva in za uporabnike učinkovita.Skratka, za spletna mesta bi lahko koncept Uporabniške izkušnje opredelili kot iskanje kakovosti pri 360 stopinjah, s čimer bi poskušali zadovoljiti tako tehnične potrebe (Google robotov) kot uporabniško izkušnjo.