parallax background

Google ads oglaševanje

Spletno oglaševanje je v bistvu ena izmed oglaševalskih strategij, ki jo uporabimo za pridobitev čim večjega števila obiskovalcev na spletno stran. Glavni namen je, da pride naše sporočilo (oglaševalska kampanja) do ciljne skupine oziroma do ljudi, ki potrebujejo in želijo kupiti naše storitve ali izdelke. Spletni marketing s svojimi mehanizmi se lahko zelo modro uporabi za doseganje prepoznavnosti na tržišču in nudi mnoge pozitivne učinke, kot recimo:

  • Doseže relativno široko skupino uporabnikov.
  • Dogajanju lahko transparentno sledimo, vsi podatki so izmerjeni, kar nam nudi prednost pri pripravljanju prihodnjih oglaševalskih strategij.
  • Takšno oglaševanje je lahko natančno prilagodimo naši ciljni publiki.
  • Rezultati so hitri.
Oglaševanje v bistvu poteka v spletnih iskalnikih (Google, Yahoo, Bing in drugi) in je zato največkrat omenjano kot iskalni marketing (SEM-Search Engine Marketing).

Kaj je Google Ads oglaševanje?

Google Ads omogoča uporabnikom oglaševanje dejavnosti na svojih straneh, to je na spletnih straneh do katerih lahko dostopate preko iskalnika Google. Kot oglaševalec Googlu plačate samo rezultate, torej klik na vaš oglas, ki potencialno stranko ponese naprej na vašo spletno stran, Facebook stran, Youtube video oziroma kamor ste povezavo predhodno nastavili.

Obstajajo različni načini Google Ads oglaševanja in hitro bo razvidno kateri oglasi so najbolj priljubljeni. Poleg tekstovnih in grafičnih oglasov, Google omogoča tudi Youtube video oglase in oglase v mobilnih aplikacijah.
parallax background

Kako deluje Google Ads oglaševanje

Ko v Google iskalnik vnesemo določeno ključno besedo, se prikažejo najbolj relevantni rezultati. Večkrat je nekaj zgornjih rezultatov označenih kot oglas. To so plačani oglasi, ki uporabljajo isto ključno besedo, kot je ta, ki smo jo vnesli v iskalnik. Ko se iskana ključna beseda in ostali parametri (na primer lokacija) ujamejo s parametri plačanega oglasa Google sproži aktivacijo in prikaže oglas med iskanimi rezultati. Določene raziskave potrjujejo, da Google prikazno omrežje (GDN-Google Display Network) doseže 90% vseh uporabnikov interneta in vsebuje več kot 2 milijona spletnih strani. V prikazno omrežje namreč spadajo tudi Google Finance, Gmail, Blogger, YouTube ter različne druge spletne strani in mobilne aplikacije, ki so Googlovi partnerji. Prikazno omrežje deluje drugače kot iskalno omrežje, saj daje prednostno pomembnost vaši znamki oziroma izdelku ali storitvi. Obenem tudi ujame potencialnega kupca že pri prvih poizvedbah in mu ponudi relevantne oglase, ki smo jim mi določili parametre glede na rezultat, ki ga želimo.

Koristi za vaše podjetje ob uporabi Google Ads oglaševanja

Z uporabo Google Ads oglaševanja se bo prodaja preko spleta v vašem podjetju zagotovo povečala, poleg tega pa bo podjetje pridobilo še večjo prepoznavnost in ugled. Poglejmo nekaj najugodnejših učinkov:
  • S tovrstnim oglaševanjem hitreje dosežemo rezultate kot z SEO optimizacijo.
  • Visoka prepoznavnost vaše znamke.
  • Pridobitev še več potencialnih kupcev skozi Gmail predalčnik.
  • S storitvijo remarketing se lahko ponovno povežete z uporabniki, ki so vpreteklosti obiskali vašo spletne stran. Kar pomeni, da je obstajalo določeno zanimanje za vašo storitev ali izdelek in to zanimanje se lahko spodbudi z novimi ponudbami, popusti ali promocijskimi darili.
  • Tradicionalni mediji ne morejo zagotoviti točnih merjenj rezultata kampanje, kar Google Ads lahko.
  • Google Ads nudi še več vpogledov (Google Analytics), ki lahko izjemno pomagajo pri načrtovanju marketinške strategije, na primer koliko strani spletnega mesta je bilo obiskanih, zapustno stopnjo oglaševanega spletnega mesta, koliko časa je obisk trajal, in natančne profile obiskovalcev.
  • Omoči vam veliko prednost pred konkurenco.