parallax background

Vsebinski Marketing

Ob izrazu Vsebinski Marketing morda pomislite na moderno oglaševanje na svetovnem spletu, dejstvo pa je, da že obstaja odkar obstaja beseda. Dober vsebinski marketing je pripovedovanje zgodbe (o podjetju, izdelku ali storitvi), ki pelje potencialnega kupca od začetka do konca, torej od zanimanja za nakup do nakupa samega. Vsebinsko bogata zgodba vedno pritegne določeno skupino ljudi. Izkoristimo moč različnih kanalov svetovnega spleta (socialni mediji, oglaševanje, youtube) in kot rezultat dobimo učinkovito oglaševanje, veliko prepoznavnost ter posledično uspešne prodajne rezultate za svoje podjetje.

Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing (CM - Content Marketing) je dolgoročna strategija, ki se osredotoča na ustvarjanje močnega odnosa s ciljno skupino uporabnikov, z neprekinjenim objavljanjem visokokvalitetnih in relevantnih vsebin. Na tak način boste pridobili zveste kupce, ki se bodo redno vračali in vedno izbrali vaše podjetje navkljub konkurenčnim ponudbam. V nasprotju s tradicionalnim in naključno razpršenim oglaševanjem vsebinski marketing izkazuje vašo skrb za blaginjo stranke. In v današnjem svetu, kjer smo nenehno izpostavljeni različnim reklamnim sporočilom, je iskrena skrb za kupca opažena in cenjena. Komuniciranje s ciljno skupino s pomočjo vsebinskega marketinga pa povzroči tudi poosebitev vaše znamke, kar pomeni domačnost ter ostale pozitivne občutke, ki ji želimo zanetiti pri prihodnjih kupcih. Vsaka slika ali zaznava, resnična ali ne, povezana z vašo znamko ima vrednost, zato je potrebno v celoti izkoristiti pozitivne izkušnje strank.
parallax background

Kako deluje vsebinski marketing?

Učinkovita strategija z uporabo vsebinskega marketinga zajema krožno ponavljanje in nadgrajevanje naslednjih štirih elementov: Jasno definirano pozicioniranje vaše znamke, izdelka ali storitve, bo služilo kot izhodišče za določanje smernic vsebinskega marketinga in izbiro oglaševalskih kanalov. Tukaj si pomagamo z odgovori na sledeča vprašanja:

  • Kdo so naši obstoječi in potencialni kupci?
  • Kakšno izkušnjo iščejo?
  • Kakšna je trenutna konkurenca in kako tržijo?
  • Po čem je naša znamka, izdelek ali storitev edinstvena?
  • V čem smo boljši od konkurence?
  • Ali obstajajo še kakšni izzivi v povezavi z znamko, izdelkom ali storitvijo, ki se jim moramo posvetiti pred začetkom spletnega oglaševanja?
  1. Vsebina, ki jo bomo objavljali po različnih medijskih poteh mora vsebovati neko vrednost, vsebuje naj koristne informacije in uporabne rešitve. Dobra vsebina bo opažena v poplavi povprečnega oglaševanja in dobili boste priložnost objave tudi na blogih v vaši branži, v spletnih časopisih in vplivnih video kanalih.
  2. Poslovni cilji podjetja narekujejo smernice vsebinskega marketinga;
    • Katere poslovne cilje želimo doseči?
    • Kako nas bo uporaba vsebinskega marketinga približala tem ciljem?
  3. Področje strateškega načrtovanja zajema osredotočanje na cilje in načine doseganja le-teh. Sem štejemo splošni digitalni marketing, vsebinski marketing, spletno mesto, strategijo trženja in merjenje rezultatov spletnega oglaševanja.
parallax background

Načrtovanje

Dolgoročno načrtovanje omogoča fokus na cilje, predvidevanje izzivov in učinkovito porazdelitev sredstev. Uspešno spletno oglaševanje z uporabo vsebinskega marketinga poteka po naslednjih korakih:
Pregledamo vse naše zapiske, vsebine, priročnike naših izdelkov ter predhodno objavljene članke in oglase. Pregledamo tudi vsebine, objavljene v naši dejavnosti in objave naših konkurentov, da lažje dojamemo, kaj sploh sproži zanimanje našega ciljnega občinstva. Sedaj lahko analiziramo stanje obstoječih vsebin, določimo katere vsebine prinašajo najboljše odzive in katere lahko izboljšamo ter ponovno uporabimo.

Cilje, katere nameravamo doseči z vsebinskim marketingom ohranjamo “žive” s tem, da jih hierarhično organiziramo kot splošne, kratkoročne in dolgoročne cilje. Prednosten je dolgoročni cilj, ki je sestavljen iz ciljev vsebinskega marketinga in splošne marketinške strategije podjetja. Najti ustrezno občinstvo in ga privabiti k branju in gledanju naših vsebin je ključ do uspeha pri oglaševanju z vsebinskim marketingom. Da to dosežemo, pa moramo poznati njihov življenjski slog, skrbi, težave in potrebe. Moramo se tudi zavedati, da občinstvo ne pomeni istega kot kupec, ker vaše občinstvo ni sestavljeno samo iz nakupovalcev.
Med njimi najdemo ljudi, ki se zanimajo za vašo znamko že dolgo pred dejanskim nakupom. Tu uporabimo marketinški proces imenovan nakupna pot, ki spremlja našega morebitnega kupca (Buyer Persona) od samega začetka, to je od njegovega prvega srečanja z našo znamko.

Ustvarjanje takšnih profilov (Buyer Personas) je zelo pomembno za uspešen vsebinski marketing, saj je naše ciljna skupina razdeljena kot v krogu s 4 krožnicami. Na zunanji krožnici je skupina, ki ga zanimajo naše vsebine, na naslednji so sledilci, ki jim je naša znamka zelo všeč, blizu središča kroga najdemo zadovoljne kupce, v samem središču pa so podporniki vaše znamke, to so zadovoljni kupci, ki širijo dober glas naprej. Z vsebino pritegnemo morebitno stranko in jo vodimo po zgoraj opisanih stopnjah do nakupa, tako da na vsaki stopnji podamo ustrezne vsebine.
parallax background

Uredniško načrtovanje

Naslednji korak zajema uredniško načrtovanje oziroma objavljanje vsebin, kjer zopet uporabimo natančno, strateško načrtovanje, ki nam omogoči hitro odkrivanje in popravljanje napak. Nadalje določimo prioritetne naloge in s tem omogočimo hitro prilagajanje ter zavarujemo našo marketinško strategijo. Najdemo še zanimive teme in podnaslove, ki bodo privlačile našo Buyer Persono na različnih stopnjah nakupne poti.

Sedaj lahko začnemo načrtovanje vsebine, še prej pa določimo namen vsakemu sklopu vsebin. Določimo tudi, katere vsebine bodo podane na kateri stopnji poti, da bodo prispevale k ojačitvi dolgoročnega odnosa s potencialnimi strankami.

Po uspešnem nakupu pazimo, da ne zmedemo svojega kupca s preveč informacijami, variacijami izdelka ali storitve in poprodajnimi ponudbami. Pravo zadovoljstvo pa bo, ko se bo kupec spremenil v podpornika vaše znamke in postal vaš najboljši oglaševalec.

Ciljna skupina

Ciljne skupine so različne, zato naj bo tudi vsebina različna. To enostavno dosežemo z različnimi tipi vsebin. Bolj vizualne osebe bodo pogledale naše videe, power point predstavitve, infografike in podkaste. Osebam, ki rajši berejo, ponudimo članke, novice, e knjige, študije in priročnike. Pisanje besedil je pomemben, kar odločujoč dejavnik pri vsebinskem marketingu. Interaktivne osebe pa bodo uživale v naših kvizih, testih in anketah.

Okoli 35% obiskovalcev spletnih strani pridobimo skozi organska iskanja (neplačan in želen obisk), zato je pomembno, da so naše vsebine prilagojene iskalnikom z SEO optimizacijo. Vse vsebine lahko kasneje še enkrat navzkrižno uporabimo, na primer iz nekaj člankov ustvarimo e knjigo.

Ko se ta proces začne razvijati, je nujno za naše marketinške cilje, da posežemo v dogajanje z orodji digitalnega marketinga (Led-Gen), to pomeni zbiranje stikov našega občinstva (Lead Generation) v bazo, da jim lahko periodično pošiljamo e-maile z svojo ponudbo, akcijami ali novostmi (Lead Nurturing). S pomočjo različne opreme je to dandanes enostavno izvedljivo in avtomatizirano (Marketing Automation). Tukaj ima svojo vlogo tudi B2B marketing, recimo ponudba specializiranega podjetja, da vam ureja oglaševanje ali SEO optimizacijo in podobno.

Zakaj se odločiti za nas?


V našem podjetju strankam že vrsto let nudimo napredne spletne rešitve za doseganje visokih oglaševalskih in prodajnih rezultatov. Strategija trženja, kot smo jo poznali, je zastarela. Da spletni marketing in spletna prodaja dosežeta predvidene cilje, uporabimo svež in drugačen pristop. Potrebna pa sta čas in znanje, da osvojimo nove pristope in se naučimo uporabljati vse komponente, ki se poleg tega še vseskozi posodabljajo, spreminjajo in nadgrajujejo. Pri nas se zavedamo, da je lastnik podjetja polno zaposlen z vodenjem samega podjetja in vam zato nudimo končne rešitve.

Vsakega projekta se lotimo individualno in celostno, upoštevajoč metodo inbound marketinga. Namesto z vsiljivimi prodajnimi aktivnostmi, vašim bodočim strankam predstavimo koristne vsebine, praktične rešitve njihovih problemov in to po poteh čim bolj naravnega komuniciranja. Skupaj bomo izbrali najbolj ustrezne vrste oglaševanja in sredstva oglaševanja. Združili bomo vaše želje in cilje marketinške strategije ter svoje znanje in skupaj dosegli zavidljivo prodajo ter rast in konkurenčnost vašega podjetja!